Aankomende twee weken gaan we de ‘Avondklok-specials’ organiseren met diverse thema’s waarmee we het verplichte thuiszitten in deze tijden voor je kunnen vergemakkelijken. Dit zijn inspirerende, energieke en interactieve sessies van anderhalf uur waarin je kennis kunt maken met een onderwerp en een expert van inspearit | cibit academy. Zoals Design Thinking. Met Bob Ickenroth.
In een wereld waar niets meer lijkt wat het ooit was (we schudden geen handen meer, we interacteren alleen nog maar online, lockdown) worden we als mens en organisaties tot het uiterste getest. We moeten omdenken, opnieuw achterhalen wat onze klanten nu écht willen.
In een tijd waar (in ieder geval op dit moment) het “face-to-face” contact beperkt is zullen we manieren moeten vinden om die oh zo belangrijke “customer intimacy” te vinden en te behouden. Design Thinking is een toolbox vol verschillende technieken om stapsgewijs je klant en zijn of haar behoeften te doorgronden, voordat je overgaat tot het bedenken van een oplossing.
In deze “Avondklok editie” van onze Design Thinking training gaan we in anderhalf uur in op deze methode en hoe je deze kunt toepassen om “customer obsession” te bereiken.
Je leert de basisstappen van de methode en krijgt concrete handvatten om hiermee aan de slag te gaan.
cibit academy omarmt diversiteit en deze opleiding is ontwikkeld voor product owners, productmanagers, developers, architecten, innovation managers, consultants, marketing managers, designers. Het is belangrijker hoe je de toekomst wil zien en benaderen dan wat er op je visitekaartje staat. Dus alle disciplines zijn welkom in de opleiding die je helpt om je toekomst te ontwerpen.
NB: Mocht je een vervolgopleiding binnen 30 dagen boeken, dan komt het bedrag van 99 euro (de kosten van de Avondklok-special) als korting terug.