De wereld verandert en nieuwe business modellen en werkvormen springen als paddenstoelen uit de grond. Traditionele bedrijven moeten (her)ontdekken hoe ze technologie kunnen toepassen om het hart van de klant te (her)winnen. Het gaat verder dan technologie. Alles draait om de 'connected customer' en haar verwachting: simpel, snel, persoonlijk. De kernvraag die organisaties op dit moment zich stellen is, zoals ze het in Silicon Valley noemen, how to be awesome?
De agile werkwijze wordt grootschalig toegepast. Maar is agile een werkwijze, of is het meer dan dat? Agile is een mindset, kleinschalig en effectief werken. Agile is wat dat betreft ook maar een term. Waar het om gaat is een verandering in mindset en blik op de wereld. En daar wringt de praktijk nog wel eens met de theorie.
Veel organisaties zitten in fase Agile 1.0 of zijn aan het groeien naar fase Agile 2.0. Dit vraagt een andere invulling van jouw rol. Wat betekent het voor het opschalen naar een agile enterprise? En hoe activeer je verandering en innovatie binnen jouw ecosysteem? Ontdek jouw leerreis door een van de onderstaande routes te kiezen.
Na het succesvol afronden van de cursussen en de een- of meerdaagse opleidingen ontvang je een certificaat.
Uiteraard kunnen we deze opleidingen ook op locatie of incompany geven. Daarbij is het ook mogelijk om de opleiding toe te spitsen op de organisatie.
Zie je als manager de rollen en besluitvormingsprocessen om je heen veranderen, als gevolg van de invoering van agile werkwijzen? En merk je dat taken en verantwoordelijkheden verdwijnen, worden toegevoegd of gewijzigd? Dat betekent dan iets voor je rol als team-, product- en/of procesmanager.